Az egészséges “csoda étel” káros hatásai

Forrás: Dr.Mercola.com

A szólját belecsempészik mindenben készételebe, húsárukba ,de ami elképesztő, hogy a bioboltokban kincsként árulják. Valójában körülöttünk minden hamisítás és csalás.

A nem fermentált szója termékek fogyasztásából eredő kockázatok messze felülmúlják a lehetséges előnyöket.

Figyelem! az egészséget károsító hatások a nem fermentált szója termékekre vonatkoznak.

Az erjesztett szója nem káros a szervezetre .

Az oka, hogy a szója annyira elterjedt a világban az, hogy a szójaipar hatalmas összegeket fektetett a hirdetésekben, a szója hatalmas üzlet .

Rengeteg tudományos kutatómunka bizonyítja hogy a szója nem a 21. század táplálkozási csodaszere.

A legrosszabb a GMO / genetikailag módosított/ szója amely rovarírtótól fertőzött

Álljon itt néhány példa a szója fogyasztás egészségre káros hatásáról:

  • emlőrák
  • agykárosodás
  • csecsemőkori rendellenességek
  • pajzsmirigyműködés zavarai
  • vesekövek
  • immunrendszer gyengülése
  • súlyos ételallergiák
  • termékenység romlása
  • veszélyeztetett terhesség és szoptatási nehézségek

A szója néhány propagálója  azt tanácsolja mindannyiunknak ,hogy legyünk vegetáriánusok- meggondolatlan javaslat, ami a táplálkozásról való ismeretek teljes hiányáról tanúskodik.

Miért olyan kockázatos a szójafogyasztása:

A GM szója összefügg az allergia növekedésével is. Egy publikált a tanulmány megerősíti hogy a GM szójába beillesztett gén átmegy a bélbaktériumokba és ott tovább működik. Ez azt jelenti, hogy évekkel azután, hogy már nem fogyasztasz aGM szóját, még mindig termelődik a belekben folyamatosan egy veszélyes ,allergén hatású fehérje.

A szója fitátokat is tartalmaz. A fitinsav jelentősen meggátolja az ásványi anyagok felvételét, ilyen például a kalcium, mangán, magnézium, vas, réz és legfőképpen a cink. Ez főleg a vegetáriánusok számára problematikus, mivel a hús fogyasztás csökkenti a fitátok káros hatását .

  • A szója tele van fitoösztrogénekkel, amelyek nagy mennyiségben akadályozzák az ösztrogén termelődését ,tönkreteszik az endokrin működést és meddőséget okozhatnak. Növelhetik az emlőrák kockázatát. Napi két pohár szójatej elfogyasztása egy hónapon keresztül már megváltoztathatja a menstruációs ciklust.
  • A szója mérgező mennyiségű alumíniumot és mangán tartalmaz. A szóját alumínium tartályokban dolgozzák fel és az alumínium átszűrődik a termékbe.
  •   a szója bébitápszer veszélyezteti a baba egészségét. Visszafordíthatatlanul károsíthatja a csecsemő nemi fejlődését.

Javaslatok arra, hogyan kerülhető el a nem kívánt szója táplálék:

Egyszerű szabályként tartsd észben, hogy csak a fermentált szója terméket szabad fogyasztani/ Pl, miso, tempeh, natto, vagy a tradicionálisan készített  szójaszósz.

Feltétlenül kerülendő szójatermékek:

  • tofu
  • szója protein izolátum
  • szójabab olaj
  • szójatej
  • szójasajt. fa. fagylal joghurt
  • szója protein
  • szója tápszer
  • Edamame bab

A nem fermentált szója elkerülése érdekében a legjobb az, ha nem feldolgozott ételeket/ konzerveket, mártásokat, leveseket, egyes felvágottak stb./ vásárolsz, hanem teljes értékű ételt.

Ha  mégis csomagolt ételt vásárolsz, nézd meg tartalmaz-e  szóját.

TÖLTSD LE A TUDATALATTI PROGRAMOZÁSA ÚTMUTATÓT

 

- A leggyorsabb út a vágyak megvalósításához

- A hagyományok és a kvantumfizika által igazolva

- Ne engedd át másoknak az életed irányítását

- Programozd a saját elmédet

Sikeresen letöltés!

TÖLTSD LE A TUDATOS TEREMTÉS ÚTMUTATÓT

 

A MODERN IDŐK TUDATOS TEREMTÉSE

- A régi módszerek már elavultak

- Több, mint a vonzás törvénye

- Gyorsan elsajátítható módszerek

Sikeresen letöltés!

Ha tetszett a bejegyzés oszd meg a barátaiddal!

Shares