Barion Pixel

A tudatosság transzcedens állapotai VI.modul

Transzcedencia

A tanfolyam instrukciói:

 

  • A tanfolyam legalább 6-9 hetet vesz igénybe

 

  • A kurzus magja az „Intuitív étkezési gyakorlat” részben található

 

  • Minden „Gyakorlati” részhez tartozik egy előadás és egy házi feladatra vonatkozó utasítás

 

  • Tervezd meg, hogy hetente legfeljebb 1 db, soron következő videót nézel meg, nem az összeset egyszerre. 

 

  • Az előadás megtekintése után szánj 1-2 hetet a házi feladat elvégzésére

 

  • Töltsd le a házi feladatra vonatkozó utasításokat és anyagokat. 

 

  • A naplózást legjobb papíron végezni. / Kutatások bizonyítják, hogy az írás jobban aktiválja az agyat, mint a gépelés. /

 

Ha bármilyen kérdésed van, kérlek küldj üzenetet az email címemre. Nagyon szívesen 

segítek!

Az álom és alvás tibeti jógája

Nos, gondolj vissza arra az időre, amikor születtél. Az újszülötteknek nem kell aggódniuk az ételválasztás miatt. Csak azt kell érezniük, mikor éhesek és mikor laknak jól, és ezt pontosan érzékelik.

Tehát az éhség a legelső jelünk, hogy együnk.

Eddig arról beszéltünk, hogy elszakadtunk a természetes éhség- és jóllakottság érzésétől. Most folytatjuk azzal, hogyan csatlakozhatunk ehhez újra. Szerencsére van egy nagyon egyszerű módja az újra csatlakozásnak.

Ez pedig egyszerűen az éhségedre és jóllakottságodra való odafigyelés gyakorlása.

 

Tehát mielőtt elkezdesz enni, kérdezd meg magadtól, hogy mennyire vagy éhes, és hogyan tudod ezt megállapítani. Vannak-e olyan fizikai érzetek, mint a gyomor  feszülése, vagy kialakuló álmosság, fáradtság érzet és így tovább…

Vannak-e mentális és érzelmi jelei, például ingerlékenység vagy koncentrációs zavarok.

Aztán, ahogy elkezdesz enni, figyeld meg, hogyan változnak ezek a jelek, ezek az érzetek.

Miután végeztél az evéssel, figyeld meg, hogy a tested hogyan jelzi a  a teltség jeleit. Csak arról van-e szó, hogy az éhség érzése elmúlt, vagy új érzések alakulnak ki, mint például az elégedettség érzése,vagy teltség érzése a hasban, a gyomorban.

 

Ahogy gyakorlod az odafigyelést, nagyon meg fogsz lepődni azon, amit észreveszel. Kezd kialkulni a testtudatosságod, és ez nagyon nagy szó. Az emberek döntő többségének minimális szinten van a testtudatossága. Csak akkor veszik észre a figyelmeztető jeleket- és itt nemcsak az étkezésről van szó- amikor már nagyon durva érzeteik, érzéseik alakultak ki.

Tehát az első házi feladatod az éhséged- és jóllakottságod nyomon követése lesz.

Íme egy példa egy diagramra, amellyel ezt megteheted:

 

A táblázat mellett használhatod az egyik vagy mindkét éhségérzetet jelzőt, amelyet a letöltendő kiegészítésben leírtam és ezeket a letöltés után ki is tudod nyomtatni.

Tehát az űrlapon az első oszlop az időre vonatkozik, amely az az idő, amikor elkezded az étkezést. Akár a dátumot is megadhatod,  és van egy oszlop, ahol értékelheted az éhséged vagy teltségérzeted az evés előtt.

Azt javaslom, hogy legalább az elején adj hozzá az értékeléshez pontszámot.

Következő az az oszlop, ahol röviden leírod az  étkezésed. Nem kell tápanyag-információt hozzáadni, csak elég leírást adni ahhoz, hogy emlékezz, mit ettél.

Amikor később visszanézed, közvetlenül az étkezés megkezdése után ismét értékeld  az éhségérzeted. Figyeld meg, hogyan érzed magad valójában, és ne ítéld meg, hogy szerinted mit kellene érezned; légy objektív, őszinte magadhoz.

Egyelőre kihagyjuk az elégedettségről szóló oszlopot, – azzal a későbbiekben foglalkozunk- és áttérünk az utolsó oszlopra, ahol megjegyzéseket kell írni.

 

Nevezetesen, hogy milyen gondolataid vagy érzéseid bukkannak fel az étkezés közben vagy után.  Az csak rajtad múlik, hogy mit írsz ide, előfordulhat, hogy több helyre van szükséged, és ide nem fér ki.

Ha nem fér ki az értékelésed, akkor készíthetsz egy táblázatot több hellyel. 

Tehát a nyomon követés során nagyon fontos megőrizni az objektív gondolkodásmódot. Képzeld magad tudósnak, aki tanulmányozza az étkezési szokásait. Egyszerűen információkat gyűjt, és mindvégig objektív marad.

 

Ha képes vagy fenntartani a kíváncsi hozzáállást, tanulni fogsz a megfigyeléseidből, és természetesen elkezdesz erőfeszítés nélkül változtatni az étkezéseden.

A házi feladat leírásában megtalálod azokat az utasításokat, amelyek instrukciókat adnak arra, hogyan reflektálj az étkezéseidre.

Tudom, hogy néhány ember ellenáll, és talán ezt tervezik, hogy gondolkoznak a kérdéseken, ahelyett, hogy azonnal, szívből leírnák a gondolataikat. Tőled függ….

 

Miután meghallgattad ezt a videót, azt javaslom, hogy lépj közvetlenül a kiegészítő anyagokra, a házi feladatok anyagának letöltéséhez és kinyomtatásához.

 

Ezután döntsd el, hogy hova helyezed az emlékeztetőket. 

 

Az illúziók világa

 

A táblázat letöltése az alábbi gombon:

 

 

Elmélyülő vizualizáció

/ Az alábbi gombra kattintás után a jobb egérgomb lenyomása után ”  kép mentés másként” majd ” mentés” gombra kell kattintani./

 

Szerető kedvesség

/ Az alábbi gombra kattintás után a jobb egérgomb lenyomása után ”  kép mentés másként” majd ” mentés” gombra kell kattintani./

 

A tanfolyam teljesítését igazoló bizonyítvány

/ Az alábbi gombra kattintás után a jobb egérgomb lenyomása után ”  kép mentés másként” majd ” mentés” gombra kell kattintani./

 

TÖLTSD LE A TUDATALATTI PROGRAMOZÁSA ÚTMUTATÓT

 

- A leggyorsabb út a vágyak megvalósításához

- A hagyományok és a kvantumfizika által igazolva

- Ne engedd át másoknak az életed irányítását

- Programozd a saját elmédet

Sikeresen letöltés!

TÖLTSD LE A TUDATOS TEREMTÉS ÚTMUTATÓT

 

A MODERN IDŐK TUDATOS TEREMTÉSE

- A régi módszerek már elavultak

- Több, mint a vonzás törvénye

- Gyorsan elsajátítható módszerek

Sikeresen letöltés!

Kérlek add meg,

hová küldhetem az ingyenes

útmutatót!

Sikeres letöltés! A PDF a megadott email címedre megy!

MÉREGTELENÍTS 1 NAP ALATT-LETÖLTÉS

MÉREGTELENÍTS 1 NAP ALATT-LETÖLTÉS

 

Kérlek add meg, hová küldhetem az ingyenes útmutatót!

You have Successfully Subscribed!

ÖNBIZALOMNÖVELŐ FORMULA

 

 Út az anyagi bőséghez

Sikeresen letöltés!

ÚTMUTATÓ

LETÖLTÉS

 

 

A mindfulnessről olvashatunk számos könyvet, de amíg ki nem próbáljuk, mit is jelent pontosan csinálni( gyakorolni a meditációt, addig nem fogjuk pontosan tudni mi is az )

 

Sikeresen letöltés!